Viráglány szép álmokat kíván. A cigaretta sokkal szebb szó, mint a cigi. A kávémat csak a zománcos poharamból iszom meg. A rózsák pedig giccsesek, vagy nem értékelik őket igazán.
Everytime I close my eyes
2013. március 17., vasárnap @ 14:40
Legyek szerelmes? Már régóta észrevettem magamon ezt az undorító önmegtartóztatást. Beleszeretnék én egy véletlenül elejtett mosolyba is akár. Egy félresikerült pillantásba. Egy elfelejtett szóba. De ezzel hány embert bántanék meg? Téged semmiképp sem. Sérült kis madárka, eleget kaptál már.

Valakinek épp ésszel kell járnia. És lesznek még szavak, szemek és molyosok. Ígérem.

Ez az egyik. A másik az önmagam mércéhez állítása. Én? Ki vagyok én? Szamárfül egy könyvben. Kipukkant szappanbuborék. Összetört tányér. Bűn lenne engem valaki szeme fényének emlegetni. Valakinek épp ésszel kell járnia. Valaki léptei nyomán majd virágok fognak nőni, ha majd szerelmes lesz.

Valaki borzasztóan tudatlan szívvel járkál.

(Lana Del Rey - Dark paradise)

Címkék: , , ,

0 comments: leave a comment