Viráglány szép álmokat kíván. A cigaretta sokkal szebb szó, mint a cigi. A kávémat csak a zománcos poharamból iszom meg. A rózsák pedig giccsesek, vagy nem értékelik őket igazán.
Let me walk with you in my dreams
2013. július 2., kedd @ 3:09
Szeretném egy álmomat leírni. Amit nem a takaróba csavarva, párnák közt álmodok, hanem amit reggel, kócosan a napfénnyel. Az álmomban már idősebb vagyok és éppen felkelek. (Ezért szoktam csak reggel álmodni.) Hideg van az albérletemben, úgyhogy felveszem az egyik kopott pulcsimat és kicsoszogok a konyhámba. Nem szoktam édességet itthon tartani, ezért csak piskótát sütök, amit porcukorral szórok meg.
Vágok egy szeletet és leülök az asztalhoz az ablak elé. Muskátlik, vasrács, egy szökkenő macska. Csörömpölés, szuszogás, cipőtalpak kopogása. Kipufogógáz, cigarettafüst, a kávém illata.

Egyedül vagyok, de mindig vannak vendégeim. Meghívom őket, együtt főzünk és elmegyünk sétálni. Egy két napra itt maradnak. Aztán elmennek, de mindig elmondják, szívesen visszajönnek hozzám. Tanulok még, de dolgozni is járok. Az egyik vevő leöntötte a ruhámat. Véletlenül, de kiszedtem a foltot. Van egy kis időm a kezdésig. Addig elolvasok egy egypercest.

(Sin Fang - Walk With You)

Címkék: , , ,

0 comments: leave a comment