Viráglány szép álmokat kíván. A cigaretta sokkal szebb szó, mint a cigi. A kávémat csak a zománcos poharamból iszom meg. A rózsák pedig giccsesek, vagy nem értékelik őket igazán.
Can I hear another story, please?
2013. július 18., csütörtök @ 9:26
Újabb 10 kérdés, most Borkától:


Mi okoz benned maradandó élmény? Értem ezalatt jó könyv, film, koncert, stb.

Sok minden. Ahogy írtad: könyvek, filmek, koncertek, ezen kívül emberek, helyzetek, zenék.

Mesélj el ebből egyet!

Amikor 4 éves koromban lementem a kakaómért és sikerült kiejtenem az 'r' betűt.

Szereted a neved? Ha választhatnál másikat, mi lenne az?
Szeretem, csak mindenki a legócskább becézését használja. Ha választhatnék akkor Zsófi, vagy Fruzsina lenne.

Milyen 'éghajlati viszonyokat' szeretsz? Eső, vihar, nyári napsütés?

A kedvencem az októberi ősz. Amikor olyan aranyszínűen süt a nap, a levegő kicsit csípős, de nem fúja szél.

Volt olyan élményed, amikor úgy érezted, hogy egy filmben vagy? Meséld el!

Az egész életem egy undorító tini-dráma.

Miért kezdtél el blogolni? (aztán lehet én mondtam, csak elfelejtettem)

Egyszerűbbnek találtam bepötyögni a gondolataim, mint leírni. Akkor is szerettem már honlapokat szerkeszti, szóval miért is ne?

Van olyan, aki/ami a legrosszabb pillanatodban is fel tud vidítani? Ki, mi?
Lehet nagyon elcsépelt szöveg, de a közelebbi családtagjaimnak összeszokott jönni. Főleg Anyukámnak. Aztán a Borka, a Dorcsi, a Panka, a Gergő. Másoknak még nem volt alkalmuk megvigasztalni.

Ha költségek nélkül csinálhatnál egy fesztivált, hogy nézne ki, kik és hányan lennének, hol, stb?

Nem szeretem a túl nagy tömeget, szóval ilyen nagyobb házibuli mennyiségű embert képzelek el. Egy városban tartanám, azon belül több helyszínen. A színpadok közti utakat lámpásokkal jelölném ki. Közben homemade árusok, kézművessátrak lennének és mindent kiplakátoznék, hogy a tinilányok hazavihessék és kirakhassák a falukra.

Szerelemváros?
Budapest, Bécs, Győr, Cherbourg, Veszprém. Nem szeretem amikor olyan helyeket is megemlítenek ahol életükben nem voltak emberek. Szóval, ahova szívesen eljutnék: Prága, Krakkó, Helsinki, Amszterdam.

Definiálni a szerelmet...?
Próbálkoztak már emberek. Ezekből a próbálkozásokból remek műalkotások születtek már. És borzalmasak is. Utánuk kell nézni.

(The Jungle Giant - Mr. Polite)

Címkék:

0 comments: leave a comment