Viráglány szép álmokat kíván. A cigaretta sokkal szebb szó, mint a cigi. A kávémat csak a zománcos poharamból iszom meg. A rózsák pedig giccsesek, vagy nem értékelik őket igazán.
And all the flowers in the field
2013. április 22., hétfő @ 9:58
A hétvége leginkább vízipipázásról szólt. Bátyám előtúrta és egy nap 4-szer gyújtottam újra. Szombaton meg volt Rebi szülinapja. Indokolatlan depresszió. Legalább a torta és a pezsgő finom volt. Már amennyit elfogyasztottam belőlük.

Nem is mondtam! Felvettek ! :)
Borcsát is, Ginát is. A legértelmesebb emberek mennek el ebből a suliból, de mit lehet csinálni? Ja, és hogy most pont erről a helyről kéne egy fogalmazást írnom? Nincs nekem ehhez elég stabil lelki állapotom.

Még két dolog ami a jó időt jelzi: kint olvasok. Ami most is asztalom vár a Volt egy farmom Afrikában Karen Blixentől. Zseniális. Akit érdekel a fehér és bennszülött emberek kapcsolata, annak különösen ajánlom. A filmet is láttam, de abból sok kisebb történetet is kihagytak. A másik, hogy eltunyultam rajzolás terén. Próbálom összeszedni magam, ha valami említésre méltót ki tudok adni a kezem alól, már mutatom.

http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/022b9546a97d11e2959322000a1f9d56_7.jpghttp://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/09394a9caa5211e2992f22000a1fb823_7.jpg
(The Drums - Forever and Ever Amen)

Címkék: , , , ,

0 comments: leave a comment