Viráglány szép álmokat kíván. A cigaretta sokkal szebb szó, mint a cigi. A kávémat csak a zománcos poharamból iszom meg. A rózsák pedig giccsesek, vagy nem értékelik őket igazán.
Don't try to wake me in the morning
2013. március 10., vasárnap @ 8:21
Kezdem unni, hogy az emberek kihasználnak engem. Jó vagyok arra, hogy kihívjanak sétálni, mert éppen depressziós az illető. A másik barátnőjével nem tud beszélni, mert annak az érzelmi intelligenciája nem éri el egy mályvacukorét. Vagy egy darab kavicsét. Én meghallgatom, ő is, mert mit tehetne. Társaságban az egésznek az a lényege, hogy talál pár embert, akinek az orra alá tudja dugni a seggét és ezzel egy időben a másikét nyalni. Amikor kommunikációt próbálok létesíteni a procedúra közben, csökönyös és gyerekes választ kapok, amit csak a söröm enyhén keserű íze tud elvenni. Utána jön a bűnbánás, már kész gyóntatószéknek éreztem a helyet ahol ültem.

"Szeretlek." "Jaj, ugye nem haragszol?" "Te vagy a legjobb barátnőm!"


Dugd fel magadnak.
:)

(The Smiths - Asleep)

Címkék: , , ,

0 comments: leave a comment