Viráglány szép álmokat kíván. A cigaretta sokkal szebb szó, mint a cigi. A kávémat csak a zománcos poharamból iszom meg. A rózsák pedig giccsesek, vagy nem értékelik őket igazán.
It's never gonna be the same
2013. február 26., kedd @ 8:48
Amúgy nem nagyon kell komolyan venni a címeket.Általában azt írom amit az aktuális számból hallok és megértek.

(Oasis - Hello)

Az előző bejegyzés elég negatív hangvételű lett. Meg se látszik már rajtunk az egész. Nyakláncot készít nekem amit alig várok már. Nekem is kéne már valami kreatívat. Mondjuk most festettem egy baglyot. 


A héten fogja Anyu felhívni az iskolát amire jövőre szeretnék átjelentkezni szeretett fővárosunkban. Itt már nagyon unatkozom (első osztály óta tolom) és szeretném kipartizni magam ebből a kultúrbarbár osztályból.

Ja és vállveregetés magamnak, összehaverkodtam egy olyan sráccal, akit azt hittem, hogy rühellek.
Mondjuk részeg voltam.



Címkék: , ,

0 comments: leave a comment